Lebah!


Ni nak story kt korang.. Arini aku bgun tido kol 2.. haha.. aku bgun2 je aku turun terus aku lunch.. skip la bekpes aku.. pastu aku rse lapa lgi aku makan oreo plak yang mak aku bli.. Tgh2 aku makan oreo tu tetibe aku terdgr perbualan mak aku berckp telefon dgn ayahku.. Terdgr plak aku satu perkataan yang agak kurang menyenangkan.. LEBAH.... fuh aku dgr cptnyer trus mendgr lgi perbualan makku.. kaki aku terase nak paergi ke dpn uma dan tgk ape yang berlaku.. aku punye terkejut bile aku ter nampak bilangan lebah yang agak banyak di dlm kawasan umah aku.. mcm gamba kt atas nie.. yang peliknyer mak aku ckp pagi td mase die sidai baju die x nmpk pon bnde tu.. Mak aku siap pergi check lgi mail box kt bawah pokok tu.. korang nmpk kan mail box tu? hmm.. dari mne agaknyer bnde2 nie dtg ek??

2 comments:

khairulkadri said...

haha.. sib baik ko bangaun kol 2, kalo x mesti lagi beso sarang lebah tu.. haha... t datang campus bawak madu lebah skeet.

adamericsson said...

haha,, sengal la ko.. bole2 nnty aku bawakkan k?? aku bwk ngn lebah skali orite??

Post a Comment